OKX, Manchester City’nin yeni silah sponsoru oldu
OKX, sponsorluk anlaşmasını genişletti ve Etihad Stadyumu’ndaki özel bir etkinlikte Manchester City’nin erkek ve kadın A futbol takımlarının resmi kol sponsoru olduğunu duyurdu.
Yeni sponsorluk anlaşmasına göre OKX, Manchester City’nin hem erkek hem de kadın A futbol takımlarının maç formalarının sol kolunda olacak. Manchester City’nin resmi kripto para borsası ortağı olan OKX, kulübün resmi antrenman seti sponsoru olmaya devam edecek ve antrenman setlerinin sol kolundaki konumunu koruyacak.
OKX’in Manchester City ile ortaklığı Mart 2022’de başladı ve ilk olarak Temmuz 2022’de kulübün 2022/23 dönemi için resmi antrenman kitine sponsor oldu. OKX, Manchester City oyuncuları Jack Grealish ve Alex Greenwood ile OKX Collective adlı yenilikçi Web3 deneyimleriyle dünya çapında milyonlarca futbol taraftarına ulaştı.
Clichy’nin iştiraki ile yeni sponsorluk anlaşmasının detayları açıklandı
Yeni sponsorluk anlaşması, Etihad Stadyumu’nda City Football Group İcra Kurulu Başkanı Ferran Soriano ve OKX Global Pazarlama Direktörü Haider Rafique’nin yer aldığı özel bir etkinlikte duyuruldu. Etkinlikte oyuncuların avatarlarının bir görüntüsü ile tanıtıldı. Manchester City efsanesi Gaël Clichy de bir medya Soru-Cevap programına katıldı.
Manchester City sunucusu Natalie Pike tarafından yönetilen bir oturumda Rafique ve Soriano, OKX’in iştirak aracılığıyla dünya çapındaki City taraftarlarına ulaşma vizyonunu tartıştılar. Özellikle hayranlar için ilgi çekici, sürükleyici deneyimler tasarlama söz konusu olduğunda, Web3 teknolojisinin hayran etkileşiminde oynayabileceği rolden bahsediliyordu.
“Hem OKX hem de Manchester City, inovasyon tutkusuyla hareket eden lider şirketlerdir”
İl Futbol Grubu Yürütme Konseyi Lideri Ferran Soriano ”OKX’i Manchester City formasının kolunda kullanmaktan gurur duyuyoruz. Hem OKX hem de Manchester City, inovasyon tutkusuyla hareket eden lider şirketlerdir. OKX tarafından Manchester City’nin küresel hayran kitlesi için tasarlanan harika Web3 deneyimleri ve çok daha fazlası. Bu çok heyecan verici bir katılım.” terimleri kullandı.
“Heyecan verici projeler bekliyoruz”
OKX CMO’su Haider Rafique şunları söyledi: “Manchester City takımıyla yolculuk inanılmazdı. Manchester City bizim ilk resmi küresel marka ortaklığımızdı ve sadece bir buçuk yılda çok yol kat ettik. Her zaman sporla bütünleşmeyi ve Kulübün Web3’e doğru ilerlemesine yardımcı olmayı hedefledik. 15 ayın sonunda artık bir metaverse, bir NFT girişimi ve bizi heyecanlandıracak bir dizi başka heyecan verici yeni projemiz var, Manchester City, Web teknolojisi, dünya çapında yeni projeler, bizi heyecanlandıracak bir dizi yeni proje, Manchester City, Web teknolojisi Kulübün resmi kripto para borsası ortağı olarak, Manchester City taraftarlarının her OKX etkinliğinde harika şeylerle karşılaşacağını söyleyebiliriz.”